پست های فیسبوکی/24 مهر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
پست های فیسبوکی/24 مهر
نوشته شده در پنج شنبه 24 مهر 1393
بازدید : 193
نویسنده : keyvan

مورد داشتیم دختره اومده شوهرشو سوپرایز کنه غذای مورد علاقشو درست کنه
اشتباه غذای مورد علاقه دوست پسر سابقشو درست کرده تازه غذای مورد علاقه شوهرش که نبوده
هیچ شوهرش از اون غذا متنفر بوده
حالا شوهرشم واسه این متنفر بوده چون با دوست دختر سابقش با این غذا خاطره داشته
هیچی دیگه الانم در حد مرگ دارن همدیگرو کتک میزنن تو راه دادگاه خانواده ان!
اگه میخای این بلا سرت نیاد لایک کن :-)

.

.

.

یک بارم مث این فیلمای خارجی خواستم دوست دخترمو سورپرایز کنم . از پشت سرش چشماشو با دستام بستم .
خاکبرسر حدود 50 تا نره خر رو اسم برد جز من .
هیچی دیگه باز من فریب این فیلمای آمریکایی رو خوردم . مرگ بر آمریکا !!

.

.

.

به سلطان گودزیلاهای دختر که پنج سالشه تو پارک گفتم :
وای عمویی چقدر نازی تو , موش بخورتت....
.
.
.
.
.
گفت :
خفه شو کثافت چشم چرون بیکار و بی عار جامعه , مایه ی ننگ همه ایرانیا ..
شانس آوردم مسلح نبود ...

.

.

.

پوستر فیلم زده ، نیوشا ضیغمی وایساده جلو و شیش تا بازیگر مرد پشت سرش ، اسم فیلم هست یکی برای همه!
من سکوت میکنم



:: موضوعات مرتبط: , , , ,
:: برچسب‌ها: پست های فیسبوکی , استاتوس , طنز ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: